wtorek, 13 października 2015

#70- " Zniknięcie...przemyślenia... cóż ze mną jest ... " ?

Hejka!
 
Witam was po dość długiej przerwie... nie wiem co się ze mną
dzieje że rzadko dodaje posty ale po prostu nie mam kompletnie
pomysłów na nowe posty.. ulubieńców też ostatnio nie dodałam..
Boje się że przestanę prowadzić bloga ale ja tego nie chce
bo blog i jego prowadzenie to moja pasja... po prostu kocham to.
Ogółem rzecz biorąc od następnego tygodnia postaram się dodawać posty
regularnie ale nie obiecuje nie chcę zapeszać...
Szkoda że nie jestem idealną blogerką a bardzo bym chciała taka być..
Mam nadzieje że nie zniknę znowu na długi czas..
Teraz przygotuje może posty ze stylizacjami...
 
 
 
/ NATALIA
 
:)



2 komentarze:

  1. Prowadz dalej tego bloga!
    Może wspólna obserwacja?
    Zgłoś się u mnie na blogu :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń