czwartek, 13 sierpnia 2015

#67- " OUTFITY DO SZKOŁY Z FASLOOK"

Hej kochani!
Przepraszam za moją długą nieobecność, ale
sami wiecie są wakacje, zresztą nie miałam weny żeby
cokolwiek napisać, a wolę zrobić dłuższą przerwę i napisać
post porządnie niż żeby zrobić to na odpier**l.

Dziś mam do was kilka outfitów / zestawów które stworzyłam sama
na stronce www.faslook.pl  .

















To by było na tyle, mam nadzieję że wam się post podoba.
Każdy komentarz i nowa obserwacja to dla mnie
motywacja do dalszego działania na blogu.

/ NATALIA
 
: )

4 komentarze:

  1. Fajne stylówki.
    Będzie mi miło gdy zajrzysz na
    mojego bloga i zostawisz po
    sobie ślad.

    http://wiktoriaolczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne stylizacje :)
    Czy mogłabyś poklikać mi w linki w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń