piątek, 21 sierpnia 2015

#68- " Back to school- przybory szkolne

Hejka.
Dziś post z serii " BACK TO SCHOOL" czyli
powrót do szkoły. Jest to dość popularne zarówno na YOU TUBE 
jak i tu na blogerze.
W tamtym roku robiłam taki post i w tym roku też
wam pokażę co sobie kupiłam na ten rok szkolny.
Może was zdziwić bardzo mała ilość zeszytów ale ja
w tym roku będę miała tylko takie przedmioty:
- J.POLSKI
- J.NIEMIECKI
- WF
-RELIGIA
-MATEMTYKA
-GODZINA WYCHOWAWCZA
- WDŻ
- WOS
i tez będę miała 3-4 przedmioty na kursach ale to już inna bajka.
Dobra nie przedłużając, pokaże wam teraz zakupione rzeczy...


ZESZYT W SERDUSZKA KUPIŁAM W BIEDRONCE
PRZY UL. ALIANTÓW
NATOMIAST POZOSTAŁE 3 ZESZYTY KUPIŁAM W BIEDRONCE
PRZY UL. 700-LECIA
( U MNIE W MIEŚCIE SĄ DWIE BIEDRONKI )

 TE ZESZYTY BĘDĘ MIAŁA NA KURSY, DLATEGO ŻE
MY STRASZNIE DUŻOKURSACH PISZEMY, WIĘC WZIĘŁAM
2 BARDZO GRUBE ZESZYTY KTÓRE MAJĄ PO 192KARTKI ( TE ZESZYTY W
KRATKĘ I TEN Z TYM MIASTEM ) , WZIĘŁAM TEŻ TAKI
WIĘKSZY ZESZYT Z PANDĄ, KTÓRY NA PEWNO TEŻ WYKORZYSTAM.
( KUPIONE W HURTOWNI " X " - WIEM DZIWNA NAZWA ALE CO TAM )
 
ZESZYT DO RELIGII
( KUPIONY W HURTOWNI " X " )
 
2 NIEBIESKIE DŁUGOPISY, GUMKA DO MAZANIA, PIÓRNIK 
I KOLEKTORY oraz zestaw do geometrii.
(KUPIONE W HURTOWNI " X " )

 
 
 
 
 
TO BY BYŁO NA TYLE, MAM NADZIEJĘ ŻE POST
WAM SIĘ PODOBA. ZACHĘCAM DO KOMENTOWANIA
I OBSERWOWANIA.
 
/NATALIA
 
; )
 
 
 
 
 
 " OPEN YOUR EYES AND SEE MORE "



2 komentarze:

  1. Wpadłam tutaj totalnie przez przypadek i pierwsze co zobaczyłam to ten post. Zeszyty - cudowwne *.* Chyba zacznę obserwować ;) Zapraszam do siebie ;) http://by-iggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń