czwartek, 19 listopada 2015

#72- " Christmas wishlist"

Hejka
 
Dzisiaj, po długiej nie obecności przychodzę do was
z postem w którym pokażę wam moją CHRISTMAS WISHLIST,
czyli listę prezentów które chciałaby, dostać na święta w tym roku.
Choć do świąt zostało ponad 30 dni, to już robię ten
post gdyż jest to już czas aby myśleć o prezentach itp.
Także zaczynamy, zapraszam do czytania.
 
 
 
 
1. SKARPETKI:

 

2. CIEPŁE KAPCIE:

 
3. TANGLE TEEZER:
 
4. KURTKA PARKA ZIMOWA:
 
5.  ZESTAW KOSMETYKÓW:
 
6.  NOWA PŁYTA DAWIDA KWIATKOWSKIEGO:
7. KOSZULKA ZWIĄZANA Z DAWIDEM KWIATKOWSKIM:
 
 
 
To by było na tyle, mam nadzieję że post wam się podoba.
 
/ NATALIA
 
:)



6 komentarzy:

  1. O widzę, że siostry!
    Kwiatkowski <3
    płytę zamówiłam niedawno i stawiam, że to mój mikołajowy prezencik hihi

    ja bardzo chciałabym dostać telefon i słuchawki na uszy :)

    Zostaję na dłużej! ps: Zapraszam też do mnie Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapcie to chyba taki podstawowy świąteczny prezent haha :)
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah chyba tak, ja kapcie dostałam w tamtym roku i w tym roku też chciałabym dostać :D

      Usuń
  3. Swietna lista prezentow! <3 xxxx

    Kazdy komentarz i nowa osoba na blogu wywoluje u mnie usmiech <3

    veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie skarpetki <3
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/12/winter-is-coming.html

    OdpowiedzUsuń