piątek, 11 grudnia 2015

#73- " Plany na nowy rok "

Hejka.

Dziś napiszę wam moje plany na nowy rok który będzie już za kilkanaście dni.

1. Na pierwszy rzut idzie poprawne i dobrze napisany egzamin zawodowy ( SPRZEDAWCA )
2. Na pewno też chcę być na 1-2 koncertach Dawida Kwiatkowskiego.
3. Chciałabym sobie znaleźć pracę, na razie chociaż taką dorywczą.
4.  Również planuje wyjechać do Slough w UK gdyż moja znajoma załatwi mi może tam pracę.
5. Chciałabym też zacząć na prawdę porządnie prowadzić mojego bloga.
6. W planach też mam zakup iPhone'a ( JEŚLI ZNAJDĘ PRACĘ I ZAROBIE PIENIĄDZE).

Także na razie mam tylko 6 planów na przyszły rok i mam nadzieję że się one spełnią.
W następnym poście napiszę prawdopodobnie post na temat " WSPOMNIENIA Z 2015r . " ale jeszcze dokładnie nie wiem.




/ NATALIA
 
: )

1 komentarz: